5Y DDS – EETKAART (grote portie)

5 jaar DDS

5 jaar Dynamic Dance School.

Op zaterdag 23 november vieren we feest! Onze dansschool mocht in september 5 kaarsjes uitblazen. Een nieuwe mijlpaal die we echt héél graag met jullie allemaal willen vieren.

KIDSPARTY
Ons feest start vanaf 14.15 uur met een grote Kids Party:
  • Papa Chico (14.15-15.30)
  • Loco Kids Disco (16.00-17.00)
Ook kindergrime, glittertattoos en een ballonplooier staan op het programma.
Prijs?
Gratis voor leden: registreer jouw gratis kaart en noteer de naam + voornaam v/d danser bij de opmerking tijdens het ‘afrekenen’.
€5 voor niet-leden
Frietjes, luxe hamburgers én haute dogs vanaf 17.30 uur
Prijs?
€10 kleine portie
€15 grote portie
€10 grote portie ENKEL voor leden (dansers) vanaf 12 jaar: noteer naam + voornaam van lid bij de opmerking tijdens het afrekenen.
Familieleden, sympathisanten, niet-leden… wees zeker welkom! Ons feest vindt plaats in de Witte Burg in Oostduinkerke.
Kan je er niet bij zijn, maar wil je de dansschool graag steunen? Dit kan met een steunkaart van €5.
e–
Wil je er graag bij zijn? Nu al héél erg bedankt! Na jouw bestelling ontvang je meteen een bevestigingsmail. OPGELET: hoogstwaarschijnlijk komt deze mail in jouw spam terecht! Bestel en betaal voor 15 november.
KLIK op de titel van het product voor meer info over het item.
We kijken uit naar ons feest!

Lieve groetjes
Team DDS